perjantai 10. elokuuta 2012

SISUSTUSTIKKAAT KUIN TILAUKSESTA!

Voi vitsit, ette kyllä usko!

Muistatteko tämän päivitykseni noin viikko sitten: Paljon Puusta ?! Siinä olin ottanut yhdeksi puiseksi sisustuselementiksi kuviin sellaiset sisustustikkaat, joita voi käyttää kotona niin koristeena, hyllynä kuin ripustustelineenäkin. Olen jo jonkinaikaa haaveillut sellaisista vanhan harmaista itsetehdyistä/itsetehdynnäköisistä tikkaista (taino oikeasti kunnolla vasta sen jälkeen kun näin tällaiset valkoiset tikkaat ystävälläni Hannalla hänen kotonaan, ja ne oli aivan ihanat :) ja nyt ne kuulkaa sattumalta melkein kuin käveli mua vastaan! Käväsin tuossa viime viikolla Järkikirppiksellä, ja siinä ne oli! Suoraa oviaukossa katteli mua, että hei ota miut 25 eurolla matkaan Intun pikku-Ooppeliin! No olihan niitä sitten tosiaan kiva survoa vesisateessa autoon, mutta mahtuhan ne!


Justiisa oon tommosia halunnu, mutten ollu kerenny etes ettiä vielä! Hah, tässä sen taas näkee, että ihania juttuja tulee vastaan, kun niitä ei hoksaa etsiä.

Yritän keretä laittaa sitten kertarykäsynä jättipäivityksen viikonlopun Flow Festareista.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Terkuin



2 kommenttia :

  1. Heii noi on niin ihanat, oon miettiny tota ideaa jo aikasemminkin! Mistähän sais noita heinäseipäitä, että vois väsäillä itse...? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, itse jos olisin lähtenyt tekemään niin varmaan olisin jostain luonnosta käynyt tonkimassa jotain puuta:D Mutta jos noista vanhoista heinäseipäistä just haluaa tehdä niin googlettamallahan löytyy, esim täällä Kuopion kirpparilla joku näyttää myyvän http://www.kuopionkirppari.fi/ilmoitus.php?osasto=myydaan&i=221530&t=Hein%C3%A4seip%C3%A4it%C3%A4

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...