tiistai 26. toukokuuta 2015

KORUVILLITYS

Oon niin pihkassa koruihin ja kaikkeen kimaltelevaan just nyt! Erityisesti miellyttää juuri nämä vaalean kuparin ja ruusukullan sävyt sekä asusteissa, koruissa että vaatteissa, mutta myös sellainen hopean ja kullan sekoitus (onko sille omaa nimeä?). Toki kyllä myös turkoosi, vaaleanpunainen ja persikan sävy miellyttää silmää! Mutta sellaista hopean ja kullan yhdistelmää oon käyttänyt nyt esimerkiksi kynsissä ja oon kyllä tykännyt paljon! Sopii aikalailla kaikkien korujen kanssa. Mutta nyt ku miettii niin loppujen lopuksi kyllähän mää nyt kuolaan joka toista korua tällä hetkellä joka paikassa, väristä viis:D Varsinkin kun kävi tuolla Välimerellä nyt niin se oli niiiiiiin täynnä ihania koruja että ois voinu vaikka kaikki kotiuttaa!

Tässä on muutama ennen reissua räpsästy asukuva, missä oon yhdistäny niin ikäään tommosen siistin vaalean kuparisen yläosan ja uudet statement-korvikset vähän rennompaan alaosaan. BikBokin housut on edelleen mun lempparit, siitä ei pääse mihinkään <3 MUTTA NIIHIN TULI REIKÄ POLVEN KOHALLE! Könysin jossaki. Pitäis päättää että revinkö niitä edelleen vaan paikkaanko.

P1011651

P1011634

Tuo laukku on Asokselta ja ihan superärsyttävä. Ei kannata ostaa.
P1011669

P1011635

Kengät on vanahat Dinskon alenilkkurit ja niistä puolestaan oon tykänny kovastikki!
P1011665

P1011653

Hyi kaahia että sitä on valakone! Onneks on nyt reissun jälkeen vähän väriä nassussa ;) 

-Iina-

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...