torstai 14. maaliskuuta 2013

MY KIND OF STUDYING

Viime viikko oli tosiaan aikalailla tän näköstä. Joka päivä aamusta iltaan Yliopiston Cursuksen hiljasessa työskentelytilassa painettiin menemään. Auta armias, jos joku istu aamulla mun vakkaripaikalla !! :D Joo, mulla semmoset rutiinit, säännöllisyys, samat ympäristöt ja paikat muodostaa hyvän flown kirjottamiselle. Parhainta on just tämmönen seinään päin oleva kone, ettei tartte sitä vastapäätä istuvan mietiskelynaamaa katella. Ärsyttää jos siinä alkaa sitten katse harhaileen just joka ikiseen ihmisen liikkeen tai äänen aiheuttamaan ärsykkeeseen. Eipähän tämmönen tiiliseinä päästä inahustakaan! Toisaalta, jos tarpeeks hyvään flowhon pääsee niin eipä sitä tiedosta ketä siellä samassa huoneessa on edes pyöriny.

Tässä on mun henkilökohtanen näkemys "en voi kirjottaa yhtään mittään jos mulla ei oo tätä" -asioista:
20134 Kollaasit15 Kollaasit16 Kollaasit17

Tietysti tästä puuttuu myös pari muutaki pakollista juttua kuten kahvi ja rennot kamppeet. Villasukat on aina kans kiva. Ei hitto ko viime viikollaki yks päivä sattu farkut jalkaan niin litsithä siinä piti avata. Sitte miettikää se tilanne ko oon aiva omassa maailmassa onessaan ollu ja lähen tepsuttelemaan villasukat jalassa, litsit auki ja korvatulpat korvissa vessaan ihmisten ilmoille, ilman kuulkaa mittään pienintäkkää huolen häivää. Ensimmäinen havahtuminen tähän maailmaan tapahtuu ko istun siinä pöntöllä ja ei kuulukkaan lorinaa? "ainii hele mulla oliki nää korvatulpat vielä päässä". Niijoo, mitähän muuta oon saattanu selittää ja päästellä päivän aikana? En halua tietää, nii älkää kaverit kertoko.

Tää kaikki ihmeellinen mukavuudenhaluisuus pitkää kirjotustyötä tehdessä on lähtöisin varmaan ylioppilaskirjotuksista. Sillon oli kuulkaa vimpan päälle katottu kaikki. Hyvä etten kaljuksi sheivannu ettei joku hiustupsu jossain ois vaan päässy häiritteen. Kotonakaan en pysty kirjottaan jos ei oo siistiä. Sehän siinä onki että sotku ei sinänsä haittaa mua juuri koskaan, taino harvemmin, mutta sitte ko pitäs oikeen kouluhommat alottaa nii "en voi ko on sotkusta!!!". Hankalaa. Se on kans hankalaa ko istun aina risti-istunnassa tai jalkojen päällä jotenki niin 10 tunnin jälkeen saattaa joku osa kropasta olla oikeesti aika pitkäänki tunnoton....

Oudointa on varmaan se että ruokaa tai vettä en tarvi. Tai siis tottakai tarvin, mutta ne unohtuu mulla aina. Kuten usein myös tuo vessassa käynti. Saatan kirjottaa 10 tuntia putkeen juomatta, syömättä ja käymättä vessassa. Ne rikkoo sen mun flown jotenki. Ei hele, onhan tuo ihan hullua? Kirjotanko mää itsestäni tässä :DDDD Erikoinen tyyppi tuo Iina. No totta ko potta kummiskin.

Joo. hieno lopetus tälle illalle. Hyvvää yötä :D

Iina

PS. Mää haluaisin vielä silmälasit että näyttäsin oikeen fiksulta ko kirjotan, enkä tolta niinku just selitin :D



7 kommenttia :

  1. ihana iina<3 ja tiekkö mitä! oot niin samanlainen ko mää! Mää luen AINA samalla paikalla! ja sen takia oonki aina telluksen edessä ennen ku se aukeaa ettei kukaan vaan kerkeä siihen ennen mua.. sitte ilman korvatulppia ei tuu mistän mitään :D tukan kans pitää olla aina kiinni ja multaki löytyy just samanlainen vaseliinipurkki pöydältä!!! :D ainut ero että vedän jonku 3 l vettä päivän aikana.. ja olipas kiva nähdä tänään <3

    t.sarpsu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin kyllä ootki ku alakaa miettiin :DD haha! Saikko vielä luettua? Mää tykkään enemmän lukee siellä pegasukswn yläkerrassa ku siellä on ihanan hiljasta:) telluksessa jokku tekkee ryhmätöitä niin se häirittee:Dd ja oli huippua nähä, pelastit mun muuten paskan aamun! :D ps. Jee se meijän auto lähti pelittään sittenki,huh!

      Poista
    2. Tunnin vaan kerkesin ku sit jo piti lähtä Milan luo :) ja hei mahtavaa!!!!!! pääsitte h-luotoon :)

      Poista
  2. Ihana Inttu <3 Hulluns tsemii kandin tekoon! Ilmottele ku taas on aikaa hukkailuihin, en oo uskaltanu sua pommittaa viesteillä ku oon aatellu että sulla on niiiin kiire! Mää alan jo kaipailla mun jumppakamuja! Jos ei jumppailuja niin vkl kyllä jtn vois kehitellä piiitkästä aikaa? :)

    VastaaPoista
  3. Mä oon myös ihan purkka-addikti! Aina, kun oon jotain syönyt, on pakko saada purkka suuhun. Auta armias, jos mulla on purkka joskus loppu! :D

    VastaaPoista
  4. Hei onko tää tehty sillä Poladroid -ohjelmalla? Millanen se oikeen on? Pitäskö siinä näkyä vaan tuommonen kamera tuossa työpöydällä? :-D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...