perjantai 12. huhtikuuta 2013

LIVING ROOM & HOME

Ihanaa kun on kevät. Jopa mun rupukamerasta saa jotain iloa irti kun luonnonvalossa saa otettua hyviä kuvia ja kaikki vaan näyttää ja tuntuu niin paljon paremmalta. Aiemmassa postauksessa olenkin jo kertonut, mitä on tullut ostettua kotiin päivittämään sisustusta kevätilmeeseen. Postauksessa mainitsinkin, että olen tänä keväänä hurahtanut harmaisiin, graafisiin kuvioihin tekstiileissä.
. .

Kesäksi haluaisin olkkariin vielä uuden kevyemmän maton ja torkkupeiton. En oikein vaan tiedä millaiset olisi hyvät - itse en pidä että on liikaa kuviota kuitenkaan, tietynlainen harmonia täytyy säilyä. Onko ehdotuksia?:)

.

Laurin vanhemmilta saatiin joululahjaksi tuo ihana käsin virkattu valkoinen kori, jolle en ollut vielä kerennyt keksiä järkevää funktiota. Nyt se toimii hyvin kaukosäätimien säilytyskorina ja näyttää nätiltä olohuoneessa.

.

Tämä mun työpöytä on vähän mun oma tekele. Alkuperäinen pitkä pöytä on ollut lapsuudenkodissa vanhempien kylpyhuoneessa laskutasona ja nyt se on jatkanut matkaansa tänne meidän omaan luukkuun. Tarvitsin kuitenkin lisää säilytystilaa ja kehittelin tuon neljän korin (Ikea Expedit) hyllystön pöydän alle. Jostain randomverkkokaupasta tilasin sitten kiskot parilla kympillä ja äiti löysi Ikean poistopisteestä tommoisen valkoisen tasopätkän, ja näiden yhdistelmästä syntyikin sitten kätevä näppäintaso. Työtuoli on myös alunperin tekonahkainen valkoinen Ikeasta, ja sen vuoraamisen verhokankaalla olen esitellyt aiemmassa postauksessa. Tällä hetkellä haaveilen kuitenkin jo uudesta työtuolista, ja uudesta työtasosta, joka olisi hieman matalampi ja syvempi, kun tämänhetkisen työpisteen ergonomia ei ole ihan huippuluokkaa kuitenkaan. Toisaalta rakastan tuota pallotuolia kun siinä saa aina kyykyssä nyhjöttää :D

.

Tarkoituksena on myös säästää rahaa uuteen tietokoneeseen sillä omani teki tiltin jo tuossa vuosi sitten ja nyt mulla on veljen kivikautinen kone ollut käytössä, ja myös se vetelee viimeisiään. Haaveena olisi kone, jonka keskusyksikköä ei tarvitsisi pitää lattialla, eikä se veisi paljoa tilaa. Lattialla lojuvat johtokasat on myös kamalan rumia.

.
"Magazine" -kansiokotelot ostin kaikenlaisia relevantteja irtopapereita varten Kärkkäiseltä (9,90€). Siinä on kans nätti rivi lainassa olevia koulukirjoja :)

. .

Mulla on ollut viha-rakkaussuhde tähän mun tummaan sohvakalustoon. Välillä tuntuu että se on nin raskas ja hankala asettaa vaihtoehtoiseen järjestykseen ja joskus olen kaivannut romanttisempaa tyyliä edustavaa vaaleaa sohvakalustoa. Viime aikoina oon kuitenkin tajunnut millainen vaalea harmaa-beige tekstiilimöykky tää meijän olohuone ois jos noita tummia kalusteita ei ois! Tällä hetkellä tykkään taas siis niistä:D

.
Mää en tiijä mitä mää oon tehny väärin mutta vuojen vaihteen jälkeen mun kukat on alkanu voimaan huonosti! Jukkapalmu ja traakkipuu vaan roikuttavat lehtiään ja mikkään ei auta, nyyh:( Pittää varmaan vaan toivoa että ne tuosta virkistyy vähäsen.
Huomenna on mun 21-vuotissynttärit ja pittää kai sitä vähän yrittää lähtä niitä juhlistaan vaikka flunssa kyllä vieläkin vaivaa inhottavasti :/ Oonkin kutsunut kavereita meille kyllään, varmasti tulee mukava ilta :)
Hyvää yötä kaikille!
Iina

Ps. Ootte varmaan huomannu jo tuon mun uuen headbannerin sivun yläreunassa! Mitäs tykkäätte?:)

17 kommenttia :

  1. Oikein ihanaa syntymäpäivää sulle ja iloa blogin kirjoittamiseen. Mukavia juttuja tuotat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ideoita postauksiin saa antaa :)

      Poista
  2. Minkä kokonen toi teidän kämppä on! näyttää tosi isolta kun tuohon kuvittelee kylppärit ja makkarit sun muut lisäksi! sulla on kyllä ihanan harmooninen sisustustyyli! pääsispä ittekki jos tämmösestä pikkuluukusta niin että ois intoa sisustaa enemmän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 51 neliöinen! Ei sen isompi:) eteinen ja vessa on tosi pienet mutta keittiö ja makkari on ihan kookkaita! Tosi kiva pohjaratkaisu tässä on:)

      Poista
  3. Aivan ihana sohväpöytä! Ootko askarrellut itse vai saako tuollaisia jostain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itse askarrellut vanhasta sohvapöydästä:) viime syksynä tein siitä postauksen!:)

      Poista
  4. Moikka!

    Sori ei liity postaukseen mitenkään, mutta kysysin sun mielipiteitä yritysjuridiikasta sivuaineena nimenomaan Oulun yliopistossa? Muistan jostain lukeneeni, että sä opiskelet sitä!:)

    Mulla on semmonen probleema, että ens vuojen sivuainevalinta on aivan auki ja jouvun pyörittelee joka hiton vaihtoehtoo. En oo Tatkin opiskelija, mutta opiskelen markkinointia sivuaineena..

    Siispä, mitä sä oot tykänny yritysjuridiikasta? Onko se mielenkiintoista? Ja onko se kauhian vaikiaa?? Mulla pelottaa, että mun humanistiaivot ei kestä sitä :D Saako sen opintokokonaisuuen pakettiin vuojessa?

    Voi kiitos jos kehtaat mun kyselyihin vastata! :*

    T. Alina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ja kiitos kommentista:) juu, yrijurin sivuainekurssit kävin kaikki jo fuksivuonna. Ja tuotaa..:D koskaan ennoo mistään nii helpolla saanu opintopisteitä:D ne kurssit on tunnettuja siitä että niistä saa aivan ylimitotetusti noppia suhteessa työmäärään. Suoritustapana on VAIN tentti. Käsiteltävät asiat on mielenkiintosia ja kursseja vetävä proffa on aika guru niissä asioissa ja iha erikoinen tyyppi:D tenttiin ei tarvi lukea kuin tunneilla tehdyt muistiinpanot - siksi on tärkeää että pääsee kaikille tunneille. Tai sit kopsaa muilta. Määki oon jo aika monelle lainannu niitä mun muistiinpanoja:) ne asiat ei vaihu oikeen miksikään vuosien varrella, tietty jotain pieniä lakimuutoksia on voinu tulla. Eli jos sulla on hyvä ulkomuisti ja muistat hyvin pitkiä luetteloja jne niin kurssista saa helposti jopa vitosen:)

      Poista
    2. Fuck yeah!! Kuulostaa juuri siltä mitä mä halluunki! :P t. laiskapeppu hehe

      mutjoo, Kiitti aivan sikkenä ku vastasit niin kattavasti ja noppeesti :) oikeesti tää aukas monta solmua mun aivoissa!
      mää tykkään susta ja sun blogista hihi!

      Poista
  5. Oi sulla on tosi ihana näköinen koti <3 Sun blogi vaikuttaa tosi mukavan oloselta muutenkin. Liityin juuri lukijaksi :)

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa!! Ja kiitos bannerikehuista, sen eteen tehtiin töitä!!:D

      Poista
  6. Tuo sohvapöytä on niin hieno! Ihan mielettömän upea! Älä vaan luovu siittä! :)
    Ja tuo teän olohuone on kyllä muuteski aika mahti!

    VastaaPoista
  7. On kyllä tosi magee toi sohvapöytä! Ja mä inhoan puuta normaalisti, eli tämä on suuri kohteliaisuus. :D
    Näyttää muutenkin aivan ihanan raikkaalle kokonaisuudelle.

    VastaaPoista
  8. Mahtava toi sun kirjoituspöytä ratkaisu! Eksyin vahingossa tänne sun blogiin kun koitin googlettaa erilaisia kirjoituspöytä ratkaisuja. Onnistuin luomaan itselleni vähän samantapaisen, nätti ja edullinen ratkaisu! Kiitos vinkistä :) Taidan aloittaa elämäni ensimmäisen blogin seuraamisen tässä samalla, kun kotisi näyttää niin kauniilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wohoo! Kiitos ja tervetulloo! Kirjotuspöydästä on myös uudempikin postaus viime vuodelta, jos haluat käydä kurkkaamassa:)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...