keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Ensimmäinen blogikirjoitus

Lähtökohtanahan blogit on erittäin jees homma. Niistä jää usein niin itselle kuin muillekin paljon käteen, jos jaksaa vaan panostaa ja seurata. Mutta ei kyllä voi millään korostaa liikaa sitä, että näitä lifestyle- ja muotiblogeja on pukannu nyt niinku sieniä sateella viimesien vuosien aikana. Sen verran liikaa, että on itteäki jo pikkusen alkanu ärsyttämään. Tästä päästäänkin sitten miettimään tätä mun omaa hetken mielijohdetta: oon näiden mielipiteideni kanssa vissiin niin uskottava, että lähin sitten kuitenkin tähän samaan oravanpyörään mukaan :D Ei voi itekkään ku ihimetellä...

Mutta jotenkin tuli semmonen olo, että kaikki mitä mää täällä kotona ja muualla värkkäilen ja säädän, ois kiva saada muidenkin tietoisuuteen. Jakaa niinkun näitä kaikenmaailman vinkeitä ja ideoita muillekin. Lähinnä puhun nyt erilaisista arkisista asioista. Voin kertoa, etten ole elämässäni omistanut juuri yhtäkään merkkivaatetta tai asustetta. Tai edes kaivannut niitä. Kaveritkin aina nauraa, kun en tiedä merkeistä tai muodista mitään. Mun mielestä voi luoda nättiä, kaunista, kiinnostavaa ja erikoista muullakin kuin tukulla rahaa. Ja sitähän opiskelijoilla ei tunnetusti edes ole. 

Mää haluan olla esimerkkinä sellaisille, jotka eivät nyt välttämättä tarvi sitä Chanelin laukkua. Kun enhän mää niistä osaiskaan mitään kertoa. Mää haluan myös kertoa omia kokemuksiani hauskoista tapahtumista, ruuanlaitosta, sisustuksesta, matkailusta, vaatteista ja vaikka urheilustakin, niin että kaiken keskipisteenä en ole minä, vaan itse asia. Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa päiväkirjaa tai selittää muutenkaan omasta elämästäni. Mulla on tarve saada tietää, että jokin mun arkinen havainto, josta mää olen ilahtunut tai hyötynyt jollain lailla, on nyt myös muiden ihmisten saatavilla:) Se, että ihmiset voisivat inspiroitua tai rikastua havaintojeni, pohdintojeni, kokeilujeni, kokemuksieni ja arviointieni kautta, olis  tämän kaiken alkavan bloggailuni ydin ja toivottu päämäärä. 

-Iina-


2 kommenttia :

  1. YESSS hey kulti sullaki blogi! Mahtavaaa :--)

    VastaaPoista
  2. Ihana Iina, jeje <3 Ps. Ota asetuksista kommentin sanavahvistus pois, paljon nopeammin ja helpommin saa laitettua kommentteja!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...