sunnuntai 11. marraskuuta 2012

SATURDAY NIGHT

Meillä oli Laurin kanssa pitkästä aikaa yhteinen vappaa viikonloppu ja lauantai-aamupäivällä käytiinkin yhdessä kaupungilla. Minä vein kamerani neljättä kertaa puolen vuoden sisällä huoltoon Experttiin (olihan edellisestä huollosta jo aikaa runsaat 3 viikkoa aikaa) ja päätin että nyt saa riittää - hankin sen iPhonen, en jaksa enää tommosia digikameroita jotka ei kestä yhtään mittään. Ostan sitten kunnon järkkärin kun oon siihen vähän säästänyt rahaa. Ja sitä ennen on pakko olla joku kapistus, jolla saa kuvat otettua. Ja puhelin kun on kans vähän mäsänä niin samahan se iPhone 5 on ostaa, kun sitä ei kerralla edes tarvi maksaa?  D eikö vaan?


Laurilla ja tyyliin kaikilla mun kavereilla on 4S ja oon kyllä tykänny hirveesti siitä. Ihan kohtuullisia kuviakin tulee ja siihen saa kivoja muokkausohjelmiakin. Ärsyttää, että aina kun tuo oma kamera on huollossa niin oon tän mun kuvaamisen suhteen ollu täysin riippuvainen Laurin iPhonesta, kun mun Nokian C3:lla ei oikein oteta minkäänlaisia kuvia :D Käytiin lauantaina tosiaan myös eri puhelinoperaattoreiden liikkeissä ja tultiin siihen tulokseen että Sonerallahan se on tällä hetkellä edullisin paketti tarjolla. Jos kaikki menee hyvin niin olen tiistaina uuden iPhonen onnellinen omistaja! Jeeee! En malta oottaa:) Pääsen mukaan tähän älylliseen mobiilimaailmaan.

Lauantai-iltakin meni aivan älyttömän mukavasti: meijän hyvä ystävä Tuuli tuli sen uuden poikakaverin kanssa Helsingistä kylään ja me hengailtiin 6 hengen porukalla koko ilta. Käytiin keilaamassa ja suunnattiin lopuksi vielä Jumpettiin. Oli kyllä parasta <3

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
-Iina-

2 kommenttia :

  1. Mistä noi kengät? Super! Onks lämpimät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Prisman poistomyynnistä ostettu joskus 10 eurolla:) Palvelevat nyt jo neljättä talvea eli hyvät kengät olleet ja ihan ok lämpimätkin! Oon itseasiassa käyttänyt noita sorsien kanssa paljon kesälläkin! Ihan mun lempparibootsit <3 Ei nyt ehkä ihan lämpimimmästä päästä, mutta villasukat mahtuu sisään:)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...