tiistai 15. tammikuuta 2013

AINII, OLIHAN SE MEILLÄKI UV


Oho, hups, oon unohtanu kertoa meijä Uudesta Vuodesta Rukalla. Se reissu tuli tänään mieleen ku hoksasin että oon tainnu unohtaa Laurin mulle joululahjaksi ostaman rannekorun sinne mökille!! Siis ei hitto mua ärsyttää ja on kyllä semmonen olo taas tästä omasta hajamielisyydestä että ei oo tosikaan. Toivottavasti se kumminki löytyy jostain.. :'( Se on ihan lemppari.

Uusi Vuosi meni mikrolättyjä nauttien ja muutamia olusia juoden paljussa. Siis ei syöty niitä lättyjä paljussa, en vaan jaksanut miettiä miten saan tuon lauseen äidinkielellisesti oikein. Ei nyt jaksa. Sovitaan että syötiin ja juotiin lättyjä paljussa.

Pelattin kans Beer Pongia (oisin niin kirjottanu tähän että Bear Bong väsymyksissäni mutta onneksi tarkistin Googlesta) ja se on kyllä ihan huisi juomaseurapeli! Kannattaapi pelailla joskus, jos ei oo aiemmin tullut kokeiltua.

Sitten pelattiin kans Aliasta, jälleen kerran White Board -taulua apuna käyttäen. Tarkemmat peliohjeet löytyy aiemmasta postauksesta. Alias on kyllä tosi hauskaa ja kelpaa myöskin mainiosti juomaseurapeliksi!

Uuden Vuoden päivänä käytiin myös joraamassa Rukan Pisteessä ja luojan kiitos sieltä ei oo mitään kuvia! :D

DSC_0175

Vois luulla että meijän Uutena Vuotena ei tehty muuta ku otettiin kuvia ja lisättiin huulipunaa ja otettiin kuvia ja lisättiin.. no, ei sentään, nää on onneksi ainoot kuvat mitä kamerasta löyty ja itseasiassa kiva että kerrankin otettiin kuvia!

DSC_0196DSC_0223Uusi Vuosi 2012

Jollakulla (Tepiiii! Haha) taitaa ottaa Beer Pongit voimille :D

DSC_0185DSC_0176

Oon sitä mieltä että 5 naamakuvaa itsestä on jo yliannostus! Gääääg. No mutta ei tähän lasketa oikeesti ko kaksi ku yks kuva on ikenistä ja yks kaljusta päästä ja yks Lauran kultakellosta! Khehe

Eipä mulla muuta! Nyt lukemaan epsanjata

-Iina-


4 kommenttia :

  1. Sopiipa hyvin punainen huulipuna sulle! :-)

    VastaaPoista
  2. olet todella kaunis! Tuo huulipuna käy ihan mahtavan hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Löysin blogisi vasta nyt ja ensimmäiseksi haluan sanua, että sulle passaa kyllä huulipunat tosi hyvin ja sun silmämeikit on täydellisiä! :) Saako kysyä mikä on punan sävy ja ootko laittanut päälle mitä huulikiillettä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tervetuloa lukemaan:) ja kiitos kehuista! Punan sävystä en kyllä tiijä itse asiassa, tuo on Lancomen joku tommonen huulipuna :D siihen päälle oon laittanu semmosta kirkkaan punasta hennesin huulikiillettä. En tosiaan suosittele sitä muuten kuin sävyn puolesta, se on nimittäin tahmeaa! Ennemmin käytän lumenen tai lorealin huulikiiltoja:) ja mun on melkein aina pakko laittaa huulipunan päälle huulikiilto koska mun huulet kuivuu tosi helposti varsinki ulkona. En oo vielä löytäny niin rasvasta punas että se pelkästään ois hyvä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...